Dodatkowe  15 zł RABATU  na  WSZYSTKO  przy zakupach za min. 179 zł z kodem:  31maj2024 

Kultura firmy

O nas | Historia Tezeusza | Biogram założyciela Kultura firmy  | Manifest Przyszłości | Praca

Nasze wartości

Sukces w biznesie definiują wartości wyrastające z dorobku intelektualnego, DNA i historii firmy oraz nowe, twórczo rozwijane elementy kultury organizacyjnej.
W Tezeuszu stawiamy na wartości, które są dla nas szczególnie ważne:

1. Doskonalsi od innych

Naszym celem jest dążenie do perfekcji, wprowadzenie jakościowego elementu do każdego aspektu aktywności biznesowej. Jednocześnie chcemy zagwarantować klientom najszerszą ofertę różnorodnych treści, każdy dostępny format, najdoskonalszą obsługę, troskę o wymiar ekologiczny naszej działalności.

2. Książki jako medium sensów życia i wszechstronny rozwój człowieka,
są w centrum naszego biznesu.

Tezeusz w roli eksperckiej, doradczej, wspierający rozwój człowieka, dostarczający wartościowych treści, dzięki którym każdy może skutecznie realizować własne potrzeby i jednocześnie twórczo rozwijać zdefiniowane przez siebie „sensy życia”.

3. Rządy Merytokracji oraz najwyższa troska o dobrostan i rozwój talentów.

Przede wszystkim kompetencje – na każdym szczeblu organizacji. Dbając o rozwój kadry, chętnie i szczodrze inwestujemy w szkolenia, edukację oraz doskonalenie umiejętności pracowników. 

4. Zawsze płynni i rentowni.

Rozwój opieramy na stabilizacji i bezpieczeństwie – zarówno w wymiarze ogólnym, finansowym oraz pracowniczym. Dbamy o dobrostan, szukamy równowagi, staramy się inwestować mądrze, odważnie, ale bez zbędnego ryzyka.

5. Innowacyjni w oparciu o najnowsze zdobycze nauk i najlepsze praktyki biznesowe na świecie.

Doceniamy ogromną rolę innowacji i chętnie korzystamy ze sprawdzonych wzorców. Do współpracy pozyskujemy najlepszych ekspertów krajowych i zagranicznych w swoich dziedzinach. Wierzymy w naukę i jej rolę w biznesie.

6. AI-First – cała firma napędzana i rozwijana z pomocą AI.

Sztuczna inteligencja jest według nas świecką kontynuacją koncepcji „boskiego oka”, jako absolutu obejmującego całą przeszłą, aktualną i przyszłą wiedzę. Wszędzie, gdzie jest to możliwe, korzystamy z rozwiązań opartych o AI – tak budujemy obecną i przyszłą przewagę konkurencyjną.

7. Zainspirowani różnorodnością kulturową i społeczną.

Wierzymy, że różnorodność społeczna i kulturowa wspiera kreatywność, innowację, wprost przekładając się na rozwój. Czerpiemy z doświadczeń organizacji globalnych wskazujących na przewagi środowisk niejednolitych nad kulturami homogenicznymi. Stawiamy na tolerancję i akceptację.

8. Odpowiedzialni społecznie i ekologicznie.

Zapewniamy książki ważne dla odbiorców mających naukowe, hobbystyczne, czy kolekcjonerskie potrzeby. Czujemy się odpowiedzialni za edukację i wymiar kulturowy tworzony w oparciu o zgromadzone przez nas dziedzictwo materialne. Każdy aspekt naszej działalności przenika troska o ekologię i kondycję środowiska naturalnego.

Powrót na stronę "O nas" »